See hetk kui oled jõudnud…Narva

Kairi Tähe

Kuna Tallinna külastus oli niivõrd tore, siis vaikselt juba ootasime oma uut sihtkohta. Ja selleks sai Narva!

Nagu ikka ootas meid seal üsna tihe programm, aga tsakrad olid avatud ja teadsin, et tuleb üks meeldejääv nädalalõpp. Kahjuks kostitas Ilmataat meid mega tuule ja rohke vihmaga. Aga lõppkokkuvõttes polnud sellest midagi, nägime imeilusat päikeseloojangut, seiklesime kaselottides ehk maaalustes käikudes, tutvusime linnaga nii jala, rataste kui autoga, sõime kohvikus MUNA kõige meeldejäävamat magustoitu vaarikavahust ja kondenspiimast. Nautisime pikki jalutuskäike Narva-Jõesuu rannas ja ööbisime imeilusas Kapteni sviidis. Ööbisime Narva hotellis ja restoran Rondeel kostitas meid oma kohaliku õlle ja suussulava lihaga.

Külastasime giididega nii Narva Kreenholmi kui linnust. Mõlemad mõistatuslikud ja salapärased, täis mälestusi ja unustamatuid lugusi.

Narva on salapäraselt ilus, veidi hoomamatu ja veidi tahumatu, aga kindlasti linn, mida peaksid külastama. Narva-Jõesuu aga jäi meelde riigi ilusaimate päikesloojangu poolest, see tõesti oli hingematvalt ilus.

Aitäh EAS ja aitäh Narva!