Kui Viking Line meid Linnanmäki lõbustusparki kutsus

Kairi Tähe

Kui eelmisel õhtul kukub Su kaamera koos kalli objektiiviga kildudeks võib mõnigi meie seast seda halva märgina võtta. Kui hommikul üks lastest on nii nohune, et peaks ämbri kummiga ta nina alla riputama ja teine on nii pahas tujus nagu oleks kõik maailma jonnijuurikad öösel tema sisse pesa teinud. Ka neid võiks võtta kui märke, eks?

Aga siis lükkad kardinad eest ja vaatad õue…sajab! Sajab sajaga!

A mis siis ikka, pakid oma jubinad autosse ja võtad suuna sadamasse. Paari tunni pärast ootab meid Viking Line ja sealt edasi juba Linnanmäki lõbustuspark. Tee peal helistad veel Karelile, ehk ta oleks nõus mulle objektiivi laenama, sest olen lubanud lahkele Viking Line inimestele teha ühe mõnusa reportaaži, kuid vähem kui kaks tundi enne laeva väljumist oli mu ainsaks töövahendiks telefon ja üks töötab-ei tööta kaamera keha.

Karel on loomulikult lahkelt nõus, aga kerge googeldus andis tulemuse, et tema objektiiv maksab 2600 EUR. Mina isiklikult küll pole ebausklik ega usklik, aga tuginedes viimase 12 tunni juhtumistele on mul põhjust arvata, et parem vist oleks muud moodi hakkama saada.

Hiljem muidugi selgus, et ka kaamera keha on katki, seega ei oleks mul ka Kareli kallist objektiivist kasu olnud.

Seiklus alga!

Jõuame sadamasse. Minu tuju kehv, aga see-eest lastel on rõõmu kui palju. See on tore ja parim ravi ka minu kehvale tujule. Steve Jobs, andesta mulle, aga olen oma iPhone asendanud Huaweiga ja just tema oli mu reisi väga-väga truu kaaslane. Koos ülejäänud kambaga loomulikult.

Kui oled juba üle 5 tunni üleval olnud ja mitte ainsatki lonksu kohvi selle aja jooksul saanud, võib nii mõnigi meist riikliku julgeolekuohtu endast kujutada. Mina nende seas. Õnneks on Cristel meile koos aknaga (tahaksin kirjutada caps lock on ja mitme hüüumärgiga) kajuti ja hommiku-ning õhtusöögiga rootsi lauas bookinud.

Hommikusöök
Ruudi unistuste hommikusöök – bataadifriikad
laste buffee

Mina olen aina enam veendumusel, et meeldiv ja tähelepanelik klienditeenindus ettevõttes is the new black . Õnneks ei ole kõik ettevõtted sellega veel kaasa läinud, mis annab neile vähestele võimaluse eristuda ja särada. Cristel Viking Line’st on selle “moega” kaasa läinud ja meile tundus, et kogu ülejäänud meeskonna sellesse nakatanud. Me kõik oleme näinud neid lastega perekondi restoranides, kes lahkudes jätavad pool buffeed laua alla. No me olime üks neist ja mulle tundus, et keegi seda pahaks ei pannudki.

lastega reisimine

Reis oli vahva. Söök maitsev ja lastenurk piisav, et Ruts ennast sinna tunniks unustab. Mina püüdsin kaamerat elustada ja Ragnar peletas suuremaid, kes pallimeres liiga ülemeelikuks muutusid.

lastenurk

Linnanmäki lõbustuspark.

Võimas! Lihtsalt võimas! Uskumatu, et see on Tallinnast vaid 3 tunni kaugusel. 2,5h merel ja maksimaalselt 30 minutit autosõitu. Ruts on allameetrimees, seega ei olnud palju atraktsioone, kus tal lubati minna, aga siiski me veetsime seal TERVE päeva. Kordagi ei tundnud igatsust IKEA järgi  ja see ise on juba väga suur asi.

Linnanmäki lõbustuspark on ikka täitsa muu maailm, Ragnar arvas, et see on lõbustusparkide Ivo Linna. Legendaarne ja kõikide poolt palavalt armastatud. Ja see pole veel kõik – ma olin väga üllatunud kui stiilne see oli- WCst kuni popkorniputkadeni.

Atraktsioonid olid muidugi klass omaette. Puidust ameerikamäed on seal olnud aastast 1951, algselt arvati, et see kestab vaid 15 aastast, kuid hullutab siiani ja hoog ei paista kuidagi aeglustuma!

Linnanmäki

Isegi sõit muksupuksuga oli vägev! Muksupuksuga! Aga ehk pildid ütlevad rohkem.

Traditsiooniline vaateratas keerutab sõitjaid rahulikus tempos imetlema Linnanmäki parki ja Helsingit linnulennult. Vahepeatus tehakse lausa 34 meetri kõrgusel ainulaadsel vaateplatvormil (info www.linnanmäki.fi)
75-meetrine vabalangustorn
Hurjakuru kosest laskumise rada on kaasatõmbav veeseiklus, kus parved hulbivad kosest alla. Seal on oht märjaks saada, aga õnneks suvi kuivatab ära kõik, mis ta märjaks on teinud!
Vägev on see, et kui Sa märjaks peaksid saama (mis on väga tõenäoline), saad minna walk-in kuivatisse end kuivatama.
õnnelik laps rekkarallil
õnnelik laps vol. 2
maailma nunnum wc
maailma nunnum wc vol.2
maailma nunnumad kohvikud
6 tundi hiljem

Ainus, millega peaksid kindlasti arvestama, on et selline väljasõit võib lõppeda kahte moodi – kas lapsed on aktiivsest päevast väga väsinud ja jäävad õhtul ilusti magama. Või teine variant, lapsed on nii üleväsinud, et magamine on viimane asi, millele nad mõtlevad. Meie lapsed valisid selle viimase variandi.

Kui see oli see, mida minu katkine kaamera, Nora nohu ja Ruudi halb-halb tuju, eest hoiatasid, siis olgu nii.

Magamata öö ja järgmine päev all-day-pidžaamas päev garanteeritud 🙂

Järgmise korrani!

Meie sõitsime Viking Line reedese laevaga kell 10.45 ja olime Helsingis 13.15. Tagasi tulime 21.00 ja jõudsime Tallinna 23.30.

Postitus on kirjutatud koostöös Viking Line ja Linnanmäkiga.